Munkakedv, kreativitás, termelékenység, idegrendszer, hangulat, mi a közös ezekben a dolgokban? Mindegyiket befolyásolja a légkör ahol a munkaidőnket töltjük.
A berendezéssel foglalkozó cikkeink újra bővülnek. A mostani cikkünk irodák berendezésről fog szólni, úgy általánosságban. Szerintünk elmondható, hogy bármilyen irodáról is legyen szó, kifejezetten fontos, hogy az a lehető legtöbb szempontból is tökéletes legyen. Megfeleljen a munkakörnek és a benne dolgozó embereknek is. Legtöbb esetben az irodába több órákat töltünk és mivel a környezetünk befolyásolja a kedvünket, amibe beletartozik a munkakedv is, nem vehetjük fél vállról a berendezését, kivitelezését.
Több mindenben eltérhetnek irodák egymástól. Elsősorban a munkatípusok és munkakörök fogják meghatározni. Nem kell magyarázni, hogy más munkatípus más eszközöket és berendezést igényelhet. Ezután a következő szempont, hogy hány személy fogja használni az irodát.
Miután tudjuk, hogy az adott iroda hogyan és mire lesz használva, kezdődhet a berendezés.
Először célszerű kiválasztani egy színvilágot, a legjobb eset az, ha a fal színét is módunkban áll választani vagy megváltoztatni, ezesetben mindenben szabadon tudunk alakítgatni. Ezesetben javasoljuk, hogy Válasszunk világos színeket, dinamikus színeket. Sokan egyből a fehér szín mellett döntenének, azonban az kockázatos lehet, nehogy kórházas, várótermes hangulatot keltsen. Sárgás, világosbarnás árnyalatokban hiszünk mi elsősorban. A fal színhez már megint egyszerűbb lesz kiválasztani a bútorok színét.
A bútorozás megint tervezést igényel. Úgy gondoljuk, hogy a méret igenis számít iroda berendezésénél, azonban ez nem azt jelenti, hogy minél nagyobb annál jobb. Biztos tapasztalták már, hogy egy olyan irodába találták magukat, ahol épphogy ellehetett férni a sok szekrény, asztal, konténer, irattartó és forgószék között. Sajnos bármennyire is szükség lehet a sok tárhelyre, mi azt javasoljuk, hogy mindig igyekezzünk megtartani a szellősre és könnyen járhatóra az irodánkat, akkor is ha ez kevesebb bútort jelent. Nem győzzük hangsúlyozni, hogy milyen fontos a légkör az ott dolgozóknak. A legtöbb irodai munka sok ott töltött órával jár.
Felsorolunk pár szempontot/tanácsot, amit javaslunk, hogy gondoljanak végig.
- Ne kelljen feleslegesen mozogni a normális munkavégzés során.
- Amennyiben elkerülhetetlen az ilyen mozgás, legyen a lehető legkényelmesebb.
- Különböző emberek, különböző méretek.
- A bútor amit veszünk legyen állítható és ha lehet, könnyen kombinálható és mozdítható.
- Az iroda megvilágítását, fényforrásait ne takarjuk el.
- A kellő bútorok között igyekezzünk kihagyni legalább 50-60 centit.
Szükség lesz még szék/székekre. Ez is természetesen munkatípus és munkakörtől függ.
Forgószékek, látogató székek, tárgyalószékek bármi amire szükség lehet.
Cégünk, amennyiben igényli, előre leegyeztetve, vállalja, hogy felméri a berendezésre váró helyiségét, ezesetben nincs dolga. Azonban ha ezzel nem kíván élni bármi oknál fogva, a méretek miatt javasoljuk, hogy többször mérjük meg a rendelkezésre álló helyet, mielőtt bútort rendelnénk.
Természetesen, még van egy feladat, miután az iroda belett bútorozva. Magunkévá kell tennünk azt. Személyes tárgyakkal és eszközökkel ugyan nem tud a cégünk segédkezni, viszont különböző dekorációs elemekben, egyéb kiegészítőkben is gondolkodhat. Mint például:
- Szőnyeg
- Falióra
- Fogas
- Falidekoráció (Képek)
- Fali tábla
- Növények
Cégünk akár teljes berendezést is vállal, amennyiben erre szüksége lehet, nyugodtan forduljon hozzánk. Biztosíthatjuk, hogy a legtöbb dologban tudunk segíteni önnek.